Dalam Pewot Mummy

pregnancy

Wednesday, September 15, 2010

Salam Aidilfitri

Salam Aidilfitri utk semua kaum keluarga di Segari dan di Sungai Petani, tak lupa jugak utk sahabat2 di mana juga berada.. juga yg mai melawat blog aku ni..Maaf Zahir Batin..

Tahun ni raya cam tak meriah sgt.. yer la.. persiapan semua serba sederhana..tak nyempat nk prepare mcm2.. kuih pun serba sedikit.. baju pun sorang sehelai.. Aku dengan anak2 beraya di Sungai Petani, Hubby plak raya di Kuwait.. mmg sedih la kan... tapi nk wat mcm mana... Keadaan tak mengizinkan kami beraya bersama.. Tahun lepas kami dah beraya di Malaysia.. tahun ni hubby kena la bergilir .. so terpaksa la laling aku beraya di Kuwait.. Aku n anak2 pulak tak boleh nk beraya di Kuwait sebab nk tunggu Kenduri Kahwin adik aku...

Citer raya.. mana gambar raya nyer.. tak nyempat nk ambik.. yer la.. sapa nk ambik kan.. dah beraya dgn anak2 jer.. Alamatnya tunggu Raya haji pulak la.. gambar Irsyad jer yg ada..

Irsyad pun ada gambar ni jerr.. gambar masa p rumah mak ngah aku.. dia dok pulun makan biskut raya.. haa.. mcm tak cukup tangan nak makan..

Kita layan gambar2 masak2 masa bulan posa..

Nasi kerabu ni buat masa berbuka hari tu.. Irfan yg request..Ni pulak nasi tomato.. angin masa malas nk pk hal lauk pauk lain.. pilih menu package kan senang.. pas tu buat pulak lompat tikam..
Menu utama kononnya nak wat siakap n kerabu tu jer.. pas tu lauk yg selebih tu mak aku yg masak.. hehee..


No comments:

Post a Comment