Dalam Pewot Mummy

pregnancy

Monday, March 23, 2009

~~~Rich Orange Cake~~~

Hari ni aku berjaya buat kek...Dah lama dok aim jer kek ni kat rumah Aymy.. so tercapai gak hasrat aku.. Tapi aku rasa kek aku ni x la gebusss mcm kek ayu buat... terlebih butter kot.. tapi x per sbb rasa kek ni mmg aku suka.. sedap sesgt.. kira kena la dgn tekak aku.. Aku makan 1/2 kek tu.. Icha makan 1/4 then 1/4 lagi simpan kat laling.. Laling pun kata sedap.. dia kata.. pandai lak buat kek.. hehe.. :) Aku ni jarang buat kek sebab anak teruna aku ni x makan telur.. jadi segala resepi yang letak telur dia x makan.. itu menyebabkan bantut sket niat aku + malas.... hehe...


Resepi Kek ni aku ambik kat rumah Ayu.. aku x guna mixer pun.. cuma guna blender jer... pas tu butter x der.. aku guna margerin.. (sebab tu la x gebuss kot) so bau dia kureng la sket kan.. klu guna butter mmg maveles la.. then cream of tatar pun x der.. so aku x bubuh.. tapi x rugi sebab x gebusss pun.. rasanya mmg sedap...nanti aku mesti buat lagi...p cari butter plak.. 10q very much pada tuan resepi..

No comments:

Post a Comment