Dalam Pewot Mummy

pregnancy

Saturday, March 21, 2009

~~~Kuwait Magic~~~

Hari ni jejalan lagi.... klu x jejalan rugi plak.. lagi pun Irfan dah dok mengamuk nak p kuwait magic.. jadi plan hari ni termasuklah p Kuwait Magic.. Dah nak dekat setahun dok sini, baru nak p Kuwait Magic.. padahal org lain semua dah p.. Bukan apa tengok dari luar lebih kurang macam kat Genting Highland jer.. so biar la lambat sket p.. Tapi budak2 bukan kira ... depa kira tempat main mesti seronok.. biaq la sepuluh kali p pun..ni gambar yang sempat diambil..

Mula-mula p Avenues.. Avenues ni ingat nak p semalam.. tapi disebabkan keluar lambat dan kami spend masa yg lama kat City Centre.. so x jadi la nak p Avenues... Ekceli x der benda sgt nak cari, cuma rasa nak jejalan jer.. Arisya lak... dok sibuk nak beli botol susu baru.. sbb dia dok bising "kuting susu" dia dah lama... sian jugak kan... sasarannya Avenues lah...

Kat Avenues.. sempat meronda Ikea... window soping jer.... x der benda pun nak cari ... Aku ni dok ketagih kopi kat Starbuck... cadangnya nak pekena la kopi starbuck... alih2 masa dah nak kuar Ikea.. ada jual kopi.. hah kat situ jer la aku bantai.. x dan dah nak sampai kat starbuck.. sbb dah letih meronda Ikea.... Paling untung air kat situ beli sekali jer.. pas tu boleh refill... Aku apa lagi... 2 kali refill..hehe :) hah memang puas minum kopi... x malu betul...

Lepas g Avenues.. kami singgah lak kat Lulu Centre...sebab Ayu kata.. ada durian.. tapi tgk jer la.. sbb sekilo 1.95KD.. mahal giler ... hampir2.. 24 hengget duit m'sia... ish mahal la.. lagi pun belum tentu isinya ok... masa dok tengok2 tu.. x de plak bau durian...klu nampak isi mmg aku dah beli pun.. tapi di sebabkan dijual sekali dgn kulit... x jd la aku nak beli... Tapi... aku dapat buah ni...
Iee... macam x sangka ooo dapat buah ni... rasanya ni buah "remia".. klu kat m'sia aku selalu makan... sedap betul... aku mmg pantang jumpa buah ni... x kira la pregnent ke tak.. mesti beli.. tapi kat sini mahal giler... ada la 10 biji... regenya 1.5kd tu... lebih kurang 18 hengget... mahai betui.. erm sekali ni jer la.. Jadi sesapa yang teringin nak makan buah ni boleh beli kat Lulu Centre Shuwaikh..

Sebenarnya tekak ni nak makan jer yg masam2... tapi malangnya kat sini x leh dapat pun... semua yg manis2 jer.. ada la dapat mangga muda... tapi dah kecut layu ha... tu pun aku makan tiap2 hari 5 biji tu hehe... janji masam.... la ni x mau dah... tekak x leh nak telan dah mangga kecut tu.. wat sakit hati jer.. 5 biji mangga kecut 0.5kd... x berbaloi.. klu kat m'sia pandang pun tak.. segala-galanya mahai kat sini...

No comments:

Post a Comment