Dalam Pewot Mummy

pregnancy

Monday, November 9, 2009

Blueberry Cheesecake

Salam..
Ni N3 kek jer.. itu jer projek la ni.. Bukan ape.. sbb malas nak masak nasi.. Pagi biasanya aku tak makan.. anak2 makan biasa jer.. nasi goreng, bihun goreng, croissant n tuna, roti paratha, karipap frozen.. cereal.. itu la menu ulangan .. klu masak benda2 lain.. mmg tak makan mana pun..

Tengahari plak.. diorang tak nak makan.. dah berapa hari , aku masak nasi.. pas tu esoknya buang aje.. membazir betul.. smua tak nak makan nasi.. Entah apa dah jadi aku pun tak tau.. hehe.. Masalahnya aku pun sama.. mmg tak nak makan nasi.. termasuklah mr. laling jugak..

Abih tu.. aku pun asik wat kek jer.. minggu ni buat lagi kek.. wat cheesecake plak.. Aku rasa sedap jer cheesecake aku buat ni.. Tapi.. sedih sungguh kat rumah ni diorang tak minat cheesecake.. tak tau la mgkn cheesecake ni tak kena dgn selera diorang kot.. Nasib baik la buat sket jer.. klu tak jenuh aku nak pulun sorang2..

Layan gambor jer la.. ek.. kek dah abish...

No comments:

Post a Comment