Dalam Pewot Mummy

pregnancy

Thursday, September 18, 2008

~~~Pindah Rumah~~~

Hari kedua Irfan sekolah kami kena pindah rumah.. sbb rumah kat kat Fintas x sesuai untuk org yang berkeluarga.. byk barang x cukup.. periuk nak masak pun x dak.. sian kat aku.. kena ejas-ejas periuk nasik utk masak...susah-susah x yah aku masak.. pakai order jer..(org maleh punya ghojer..).

Masalah pulak nak tukar alamat bagi bas sekolah irfan.. laling x leh uruskan.. aku plak x reti nak ke sekolah mcm mana.. jalan pun x reti... tapi kena jugak cuba.. So pagi2 aku antar Irfan p sekolah naik teksi.. pas tu terus p jumpa manager bas depa.. cakap tolong uruskan pertukaran bas.. sbb kami dah pindah.. Alhamdulillah dah settle.. jadi tengahari sat g tak payah la aku nak p ambik Irfan..

Pas tu nak jadi citer.. irfan x balik2 sampai pukul 1.30tgh.. hah.. apa dah jadi.. aku punya la risau.. rupa-rupanya.. x der sapa yg ambik dia naik bas.. jadi dia tertinggal.. jd terpaksa la aku p ambik dia.. Esok pagi laling uruskan sekali lagi.. rupa2nya.. dia lambat keluar kelas.. dats y kena tinggal.. alahai.. sian tul.. anak aku.. dah x reti nak speakang... sib baik la ada yg prihatin..

Rumah baru kami..(rumah sewa tau..)

No comments:

Post a Comment