Dalam Pewot Mummy

pregnancy

Thursday, March 3, 2011

Happy Birthday Anakku Irdina Arisya

Salam

Hari ni 03/03 birthday icha. Sedar tak sedar dah 6 tahun anak aku. Dah darjah satu dah pun. Dah pandai baca dan mengira. Dah boleh tolong jaga adik. Dah pandai demand.. hehehe.. Request birthday party kat sekolah.. Huhu.. mana boleh dik.. ayah kerja.. sapa nak arrange semua.. Nanti la ada rezeki kita buat party key.. Yang penting nanti ayah belikan kek yang macam adik nak.

Ingat balik masa mula2 mengandungkan icha, Memang merancang untuk anak ke-2. Dan syukur sangat, Allah mengurniakan seorang puteri selepas mendapt seorang putera. Masa tu irfan baru setahun setengah gitu. Berulang alik dari beruas ke pantai remis, dengan abang kerja shift. Jenuh jugak nak menjaga irfan dengan keadaan awal mengandung alahan teruk. Masak tak boleh, basuh pinggan tak boleh sbb tak tahan bau sabun, makan pun semua keluar balik.. seingatnya.. boleh minum jus epal jerr.. apapun syukur sangat, walaupun alahan teruk semasa mengandung, tapi melahirkan dan menjaga icha tak susah. Ada la 3 kali masuk keluar hospital sebab lelah. Dan syukur sangat semakin besar semakin hilang lelah dia.

Mummy, ayah, abg dan Icad ucapkan Happy 6th Birthday. Semoga menjadi anak yang solehah, rajin, bijak, berjaya dunia dan akhirat. Semoga Allah panjangkan umur adik dengan penuh ketaatan pada agama. Amin.. Kami semua sayangkan adik.. Lepas ni kena kurangkan sikit merajuk n menangis yerrr....

Happy Birthday Anakku Irdina Arisya

2 comments:

  1. Happy birthday ishaa.. Nanti kite party sama sama okehhhh... Semoga membesar dengan sempurna dan menjadik mulimah yang solehah dan anak dara yang taat pada mummy dan ayah eh..

    ReplyDelete
  2. Amin..Tenkiu Auntie Zura.. nanti kita party ekkk...

    ReplyDelete