Dalam Pewot Mummy

pregnancy

Thursday, May 28, 2009

~~~Makan lagi~~~

Salam

Ni citer makan lagi.. hehe.. aku asyik n3 makan jer la.. mana tak nya dah time macam ni nak citer pasai kuar jenjalan pun .. mmg dah tak jenjalan mana... dengan perut yang dah sarat gak ni.. nak jalan pun malasss... Last wik .. p ke Lulu pun.. org asyik memandang jer.. (aku yang perasan je x tau la).. Kat sini jarang nampak pompuan preggy kuar.. mmg jarang sgt la nampak.. Jadi aku pun cakap kat hubby dah malas nak keluar.. melainkan ke hospital jer.. Dia ok jer.. jadi sepanjang masa ni dok rumah jer la.. barang2 smua hubby yang p beli sorang.. Alhamdulillah dia pun x banyak citer.. erm.. cukup penyabar.. Rajin plak tu.. hehe.. beruntung aku.. Kat Laling.. 10q very much..

Hari Khamis ari tu punya la pening .. x tau nak masak ape nak bagi anak aku makan.. Anak teruna aku tu mmg leceh sket makan.. memilih terlebih.. Dah abih idea.. masak Ayam Masak Kicap.. Biasanya dia makan.. Lepas tu Icha request nak makan Ais kacang cendul.. hehe.. aku ni rajin jer nak buatkan.. boleh tumpang sekaki.. Klu buat sebab aku nak makan.. nanti rasa bersalah lak.. sbb dok dalam diet... Maka siap la cendul aku dan ice kacang ni.. erm.. merasa gak aku makan ice kacang kat sini.. walaupun x macam kat m'sia..

Malam.. ada jamuan makan kat Al-Bustan Turki.. kat bawah jer... jadi Mr Hubby and anak2 jer turun.. aku tak larat nak turun sebab sakit pinggang.. Sori ler kengkawan sbb x dpt turun.. Menu makan malam aku roti jer..

Sekian



No comments:

Post a Comment