Dalam Pewot Mummy

pregnancy

Sunday, May 10, 2009

~~~Happy Mother's Day~~~

Salam semua...
Dalam dok sibuk aku mengejar pips.. sampai terlupa plak Mother's Day... Watever I would like to wish Happy Mother's Day to my bonda tersayang Selfee binti Saad.. Ida doakan agar mak cepat sembuh.. Ida sayang mak.. n Rindu sesangat..
and to
My Mother In Law.. Pn. Arisya binti Mohamad.. 10q so much.. sebab menerima Ida seadanya..
apa yang terkurang tu.. harap mak dapat maafkan... Ida sayang mak..

x boleh tulih banyak2.. dah sedih ni..

dan untuk kaum2 ibu.. aku ucapkan Happy Mother's Day.. tak sempat nak upload kad untuk geng-geng blog aku ni.. (tak ramai pun.. aku pun baru jer ada blog..) hehe..

Tak larat dah nak tulih bebanyak.. dah ngantuk ni.. Ni.. dari Wawa.. yang sempat aku ambik ek..

Thank you yer Wa..

Yang ni plak dari anak teruna kesayangan aku... Thank's alot.. I Love you too...



No comments:

Post a Comment