Dalam Pewot Mummy

pregnancy

Saturday, May 23, 2009

~~~Teman Baru~~~

Salam semua..
Ish macam boring pulak dok rumah x buat apa ni.. biasa mencari2 gak ler resepi untuk aku cuba.. yer la.. dalam hidup aku boleh kira dengan jari masakan yang aku penah masak.. Memang aku x suka masak sangat masa aku kerja dulu.. Time cuti mesti nak jenjalan.. Jadi bila dah dok Kuwait ni boleh jugak ler aku try masak walaupun x reti.. Ni dah kena diet plak.. jadi nak kena cari resepi western la pulak.. bukan apa menu diet yang depa bagi tu semua masakan barat.. aku ni mana reti.. makan reti la.. Cam boring jer time ni..

Makan kena ontime.. pas tu x boleh pulak skip makan.. jadi kerja delay2 yang aku suka buat ni.. kena tinggalkan sejak ada boyfriend baru hehe.. Jom aku share gambar boyfriend aku yang baru ni... Macam mana x kata boyfriend.. ? P mana pun kena bawa.. Semalam p Lulu pun.. tgh dok soping kena cari boyfriend.. bosan ek..Harap dah habis bersalin ni.. boleh simpan ler benda ni.. x lalu lagi nak nengok..

Heheh... kawan-kawan jangan x pecaya.. aku dah berani cucuk sendiri.. tapi kat tangan ler.. pejam jer mata.. kalau cucuk kat peha memang sakit sket... kat perut x cuba lagi.. Laling pun x berani lagi.. Ingat lagi masa kena cucuk Rubella.. aku la diantara yang paling penakut kena cucuk.. Haaa.. la ni mcm x percaya..
Panjang citer ni.. tengah bosan.. Kalau sesapa yang tak tahu.. ambik insulin ni pun sometimes ada implikasi.. implikasi gula rendah dalam darah.. boleh dizzy.. pengsan.. Jadi untuk elakkan perkara ni berlaku.. kena sediakan gula2 sentiasa.. bila rasa jer pening.. sweating.. boleh terus ambik sweets.. Pas tu bila ambik insulin.. mmg kena terus ambik makanan dalam masa 2 - 3 minit..



Dalam kotak tu.. insulin.. dalam kertas sekeping tu alcohol pad.. lagi dalam botol tu test strips, macam pen tu jarum untuk test darah.. benda bulat besar tu reader yang oren tu syringe untuk suntik insulin...
Sekian..

No comments:

Post a Comment