Dalam Pewot Mummy

pregnancy

Wednesday, May 13, 2009

~~~Citer Lama~~~

Salam

Ni.. lagi citer lama.. bukan sebab x nak update.. tapi sebab internet ni.. asyik error jer time nak upload gambar.. jadi laporan aku sentiasa ler lambat.. Tak pe la.. nak letak jugak sbb nak jadikan kenangan dok kat sini..


kuih ni dari Ema.. aku tak tau nama kuih ni.. tapi inti dalamnyer letak coklat.. ala.. memang sedap ler.. Ema antar kuih ni time aku tengah tdo.. anak dara aku yang ambik kan.. bangun jer tgk ada kuih.. suprise gak aku.. yang perabih kuih ni aku ngan icha jer la.. org len x dapat sbb depa x de kat rumah.. hehe..

Ape pun 10q ek Ema.. terima kasih daun keladi..


Chicken chop malas.. hehe.. Time ni dah abih idea nak makan apa.. kekonon x nak makan nasi ler.. Buat ler chicken chop malas aku ni.. Tengok pun dah tahu malas ek..

Minggu ni betul2 kehabisan Idea masak.. semua nak cepat jer.. beli donat ni utk breakfast anak aku.. n dinner.. aku makan sekerat.. sbb manis sgt.. icha 2 biji irfan 3 biji.. ayah nyer x layan donat ni.. manis sgt..

Sekian...

No comments:

Post a Comment